четвер, 15 липня 2021 р.

Сильні, розумні, здорові

 

Усі ми знаємо, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. З давніх давен відоме гасло: “Твоє здоров’я – в твоїх руках”. Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму. Діти ще з раннього віку оволодівають певним обсягом стихійних знань про здоров'я, їх цікавить власний організм, вони намагаються дослідити його як можуть. Малюки несподівано для себе роблять відкриття, наслідуючи дорослих, доглядаючи власне тіло. Дитина допитливо пізнає все навколо себе.



Щоб дитина знала, що таке здоров'я, що впливає на нього, що для нього корисне, а що - шкідливе, як зберегти і та зміцнити своє здоров'я й, бібліотекарі Дубенської міської бібліотеки підготували інформіну «Сильні, розумні, здорові».

Під час заходу діти дізнались про таємниці людського тіла - від найдрібніших елементів клітини до тканин і систем органів, з чого складається людське тіло й чому так злагоджено працює, а також ознайомилися з факторами, що впливають на здоров`я, згадали, що таке здоровий спосіб життя та від чого він залежить.

В бібліотеці діє книжкова виставка літератури "Твоє здоров`я в твоїх руках", на якій представлені новинки від Українського інституту книги.

Немає коментарів:

Дописати коментар